Branding

Onderscheid je bedrijf van de concurrentie. Met branding zet je een sterke merkidentiteit neer en verhoog je merkherkenning.

meta partner
Unieke Identiteit

Onderscheiden van concurrenten

Consistentie

Duidelijke merkidentiteit

Creëer Merkwaarde

Duurzame Indruk Achterlaten

De impact van onze Branding.

Wat is branding exact?

Bij branding denk je misschien als eerste aan een logo of een slogan. Of aan een doorgevoerde stijl en lettertype. Maar branding is natuurlijk veel meer dan dat. Kort gezegd is branding een manier om producten, diensten en organisaties van elkaar te onderscheiden. Dat kan door middel van een naam, een term of een ontwerp, maar tegenwoordig is de relatie met de klant een veel groter onderdeel van branding dan beeldtaal. Branding gaat namelijk ook over de waarden van je bedrijf en hoe je deze vertaalt naar bijvoorbeeld de merkidentiteit en de bedrijfscommunicatie. Dat zie je terug in de versterking van de klantenrelaties en het vertrouwen van medewerkers.

  • Duidelijke merkidentiteit

  • Meer dan beeldtaal

  • Vertrouwen en goede relaties

Samenwerken met Oxlo.

Ontdek de voordelen van samenwerken met ons. We zijn toegewijd aan jouw succes en bieden op maat gemaakte oplossingen met een flexibele aanpak. Ontdek hoe honderden bedrijven hebben geprofiteerd van onze expertise en resultaatgerichte aanpak.

Klantgerichtheid

Focus op onze klanten

Passie

Gepassioneerd in onze werk

Expertise

Ervaring en kennis

Resultaatgericht

Meetbare doelen behalen

Wanneer is branding essentieel?

Eigenlijk is de essentie van branding herkenbaarheid creëren bij de klant en het controleren van de beeldvorming van de klant. Met branding onderscheid je een merk of een bedrijf met de concurrent en oefen je tegelijkertijd invloed uit op de beeldvorming van je doelgroep. Daarbij komt meer kijken dan alleen een positieve beeldvorming genereren. Met branding kun je laten zien waar je bedrijf voor staat. Dat wekt vertrouwen bij je klantenkring en motivatie bij de medewerkers. Zoals eerder benoemd, is branding op die manier ook de kern van bedrijfscommunicatie. Hoe je bedrijf naar buiten toe communiceert en intern communiceert, heeft ontzettend veel invloed op de groei en het succes van een bedrijf. Zo speelt bedrijfscommunicatie een grote rol bij branding.

  • Startende bedrijven

  • Bedrijven die toe zijn aan re-branding

  • Bedrijven die willen groeien.

Gebaseerd op 60+ reviews

(Trusted Score 5.0 / 5.0)

Gebaseerd op 100+ reviews

(Trusted Score 5.0 / 5.0)

Aan de slag met Branding.

Branding heeft een grote impact op je bedrijf en is veel meer dan alleen beeldtaal. Met branding versterk je klantrelaties, creëer je herkenbaarheid en vertrouwen onder de klanten én medewerkers en verbeter je de bedrijfscommunicatie. Branding is veel meer dan alleen een mooi merk en een slimme slogan. Met branding kun je de merkidentiteit van je bedrijf neerzetten en je bedrijf verder laten groeien. Dat zie je altijd terug in de omzet van je bedrijf en het plezier van je medewerkers. Herkenbaarheid, bedrijfscommunicatie en onderscheiding zijn pijlers binnen branding. Onze professionals kunnen aan de hand van deze pijlers en nog veel meer hulp op maat leveren en je ondersteuning op weg naar een passende en effectieve merkidentiteit.

Samen groeien.

Wij geloven we in de kracht van samenwerking en gezamenlijke groei. We staan altijd klaar om je te helpen met al je vragen en om samen te werken aan oplossingen die ons verder brengen.

Rate this page

Ontdek onze diverse diensten.

Effectieve Campagnes